Aanstaande maandag beginnen de scholen weer, maar ons dansseizoen start één week later. Namelijk op maandag 10 september! Zover is het alleen nog niet, want voor die tijd hebben we eerst nog spetterende optredens tijdens het Pieperfestival op 8 september op het Kettingplein. Zien we jou daar?
Voor iedereen die er niet bij is, tot in het nieuwe seizoen! Wij hebben er weer heel veel zin in.
Nagenieten van Stories!
Het is inmiddels meer dan een maand geleden, maar we kijken nog steeds met een grote glimlach terug op Stories. De energie en het enthousiasme van de voorstellingen voelen nog altijd dichtbij. Stories was een show om niet te vergeten: ontroerend, krachtig en vol...
