Op deze 2e paasdag ontvangen alle cursisten weer nieuw lesmateriaal. ???????????? Heel veel plezier!
Nagenieten van Stories!
Het is inmiddels meer dan een maand geleden, maar we kijken nog steeds met een grote glimlach terug op Stories. De energie en het enthousiasme van de voorstellingen voelen nog altijd dichtbij. Stories was een show om niet te vergeten: ontroerend, krachtig en vol...
