Wij kijken terug op een prachtig jaar met geslaagde evenementen, heerlijke lessen, veel energie en bovenal veel plezier!!! Bedankt allemaal.
Fijne feestdagen en een artistiek 2020 gewenst!
Geniet van de vakantie en dan gaan we er vanaf 6 januari weer tegenaan ????????????
Nagenieten van Stories!
Het is inmiddels meer dan een maand geleden, maar we kijken nog steeds met een grote glimlach terug op Stories. De energie en het enthousiasme van de voorstellingen voelen nog altijd dichtbij. Stories was een show om niet te vergeten: ontroerend, krachtig en vol...

