De eerste week met buitenlessen zit erop. Ondanks de lage temperaturen, was het deze week echt een feestje om weer lekker te dansen met onze cursisten. Geweldig om iedereen weer te zien en fantastisch dat wij onze passie weer met jullie kunnen delen ????????????????
Nagenieten van Stories!
Het is inmiddels meer dan een maand geleden, maar we kijken nog steeds met een grote glimlach terug op Stories. De energie en het enthousiasme van de voorstellingen voelen nog altijd dichtbij. Stories was een show om niet te vergeten: ontroerend, krachtig en vol...


